آشنايي با انواع سايه چشم براساس مواد تشكيل دهنده

 

بانواني كه به دنبال جذابيت هستند، ويژگي هايي مثل سايه چشم را به آن اهميت ميدهند و اگر سايه مناسبي را براي چشمان خود انتخاب نكنند ممكن است تا در استفاده دچار مشكلاتي شوند.

سايه چشم يكي از لوازم هاي آرايشي رايج ميان بانوان است كه استفاده از آن نيازمند هنر و دانش لازم است چراكه در نهايت بايد به فردي زيبا تبديل شويد!

نكته اي كه بايد به آن توجه كرد اينست كه سايه مورد استفاده براي مهماني و مجالس ها با سايه هاييكه براي روزمره استفاده ميكند فرق دارد. سايه چشم معمولا زير ابروها و روي پلك ها قرار ميگيرد.

زمانيكه قصد استفاده از لوازم آرايشي را داريم بايد اطلاعات درست و دقيقي را از آن داشته باشيم. وقتي ميخواهيم خريد پالت سايه انجام دهيم بايد از آن رنگي كه به پوست ما مي آيد اطمينان داشته باشيم و اگرهم نميدانيم كه از چه چيزي بايد استفاده كنيم حتما از مشاور پوستي كه در اكثر فروشگاه هاي لوازم آرايشي حاضر هستند براي اين امر كمك بگيريم تا رنگ مناسبي را انتخاب كنيم كه متناسب با پوست و رنگ ما باشد.

براي بانوان يكي از چالش برانگيزترين بخش ها در آرايش كردن، آرايش صحيح چشم هست كه لوازم آرايشي سايه چشم در جذابيت و زيبايي چشم ها خيلي موثر است. استفاده درست از اين محصول ميتواند به چشم ها عمق و بعد خاصي را عطا كند.

در اين مواقع توصيه ميشود تا براساس رنگ مو، نوع پوست، رنگ چشم و ساير عواملي كه در زيبايي موثر واقع ميشود، از سايه هاي رنگي استفاده شود. براي خريد سايه چشم باكيفيت و درجه يك ميتوانيد از فروشگاه اينترنتي اسكين بازار استفاده كنيد كه علاوه بر اصالت كالا به شما اطمينان در انتخاب را ميدهد.

زمانيكه قصد خريد سايه چشم را داريد، اگر از رنگي كه به پوست شما مي آيد مطمئن نيستيد ميتوانيد از فروشنده براي كمك گرفتن استفاده كنيد. هميشه بايد سايه اي را انتخاب كنيد كه حتما از استاندارد و اصل بودن آن مطمئن باشيد و متناسب با پوست و رنگ صورت شما باشد.

اگر ميخواهيد براي مصرف روزانه سايه چشم بخريد، اين نوع محصولات يكي از بهترين ها براي كساني به حساب مي آيد كه پوست هاي نسبتا چرب، بدون چروك و چروك دارند.

سايه ها باتوجه به كاربري هاييكه دارد ميتواند به صورت پودر، كرم، مايع، مات و شاين در بازار يافت شود كه براي داشتن يك آرايش چشم خيلي خوب، توجه كردن به نوع سايه اي كه استفاده ميشود خيلي مهم است. حالا در ادامه با انواع سايه ها آشنا ميشويم.

آشنايي با انواع سايه چشم براساس مواد تشكيل دهنده

در هر ماده مصرفي، مواد تشكيل دهنده ميتواند جزو مهم ترين ها باشد. در ادامه ميخواهيم انواع سايه چشم را براساس مواد تشكيل دهنده بررسي كنيم:

سايه پودري:

استفاده از اين نوع سايه براي بانواني كه تجربه كافي براي آرايش كردن ندارند گزينه مناسبي به حساب مي آيد. متداول ترين نوع سايه هاي پودري به شكل يك پالت فشرده اي 2 يا تايي بوده كه داراي انواع مات، اكليل و براق هستند.

سايه كرمي:

اين نوع سايه براي پوست هاي چرب مناسب نيستند و نسبت به سايه هاي ساير موارد ميتوانند براق تر باشند. سايه هاي كرمي در ظرفه هاي كوچك به صورت كاسه بسته بندي و روانه بازار ميشوند.

سايه مايع:

اين نوع بسته بندي مثل بسته بندي برق لب و رژهاي مايع ميباشد كه براي بانواني كه تجربه كافي براي استفاده ندارند ميتواند يك گزينه مناسب به حساب آيد. سايه هاي چشم مايع ميتواند به صورت تكي و در رنگ هاي مختلف عرضه شده است. براي آرايش چشم توسط سايه مايع بايد از براش هاي مخصوص خودش استفاده كرد.

سايه مات:

سايه هاي مات درخشش نداشته و نور را منعكس نميكنند، كاربرد آن هم براي كانتورينگ مناسب است. سايه مات به خاطر اينكه روي رنگ سايه هايي كه بعد از سايه مات استفاده ميشود تاثيري ندارد، ميتواند به عنوان يك سايه پايه خيلي مناسب مورد استفاده قرار گيرد.

البته نوع ديگري از سايه هم وجود دارد كه به آن نيمه مات ميگويند و ميان مات و شاين قرار دارد، سايه نيمه مات را ميتوان جزو دسته سايه كلاسيك قرار داد كه نور را كمتر از سايه شاين منعكس ميكند و مناسب براي پوست هاي مختلف و سنين مختلف است.

قيمت سايه چشم چقدر است؟

قيمت پالت سايه چشم بسته به نوع برند و موادي كه در آن به كار رفته ميتواند فرق كند. فروشگاه اينترنتي اسكين بازار، يكي از فروشگاه هاي معتبر در زمينه واردكنند لوازم آرايشي باكيفيت است كه مجموعه اي كامل از سايه هاي چشم اصل را در دسترس بانوان ايراني باقيمت مناسب قرار ميدهد كه با خريد آنلاين از اسكين بازار ميتوانيد علاوه بر صرفه جويي در زمان، در هزينه خود صرفه جويي به عمل آوريد.

ما در فروشگاه اينترنتي اسكين بازار، قبل از ارائه محصولات مشاوره رايگان لازم جهت انتخاب بهترين محصول متناسب با پوست و سازگاري آن با شما را ميدهيم. در اكثر مواقع فكر ميكنيم كه اگر قيمت پالت سايه چشم گران باشد، ميتواند كيفيت آن نيز خيلي بهتر باشد و بيشتر وقت ها نيز همين طور است.

زيرا در بيشتر سايه هاييكه قيمتي بالاتر از ساير سايه هاي چشم دارند، پودرهايي استفاده ميشود كه رنگدانه هاي آنها ماندگاري بالاتري داشته و كيفيت آنها نيز به طبع بالاتر است.

در خريد سايه چشم آنهم در زمان خريد اينترنتي بايد به اصل بودن آن مطمئن باشيم تا دچار تقلب و محصولات فيك نشويم.

از كجا سايه چشم تهيه كنيم؟

فروشگاه اينترنتي اسكين بازار يكي از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر در زمينه ارائه خدمات آرايشي بهداشتي بوده كه علاوه بر توجه به قيمت، به كيفيت محصولات نيز توجه ويژه اي ميكند.

شما در اسكين بازار ميتوانيد كالاي مدنظر خود را با قيمت مناسب خريداري كرده و اطمينان از اصل بودن آن بكنيد. در حال حاضر در اسكين بازار دسته هاي مختلفي از محصولات وجود دارد كه با مراجعه به فروشگاه اينترنتي اسكين بازار ميتوانيد محصولاتي كه مدنظر شماست را خريداري كنيد.

ما در اين فروشگاه برآن هستيم تا محصولات بروزي را براي شما عزيزان عرضه كنيم و در كنار ارائه محصولات، مشاوره آرايشي و بهداشتي رايگان هم ارائه كنيم تا قبل از خريد يك ديد مطمئن نسبت به محصولات داشته باشيد.

Skinbazar.com

منبع : وب آلفا

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد